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Order flow

artgraph. Ordering process

Shopping at artgraph. can be completed in just a few easy steps:

  1. Find works

    • Find your favorite works from the top page or each artist's page .
    • You can also use keyword and category searches.
  2. Select a product

    • On the work page, select the product type (poster, canvas print, phone case, etc.) and size you want .
    • If you're unsure which option to choose, try using our size comparison tool or room image.
  3. Add to Cart

    • Add the selected item to your cart.
    • If you would like to continue shopping, please add other items to your cart.
  4. Proceed to checkout

    • On the cart screen, confirm your order details and click the "Proceed to checkout" button.
  5. Enter your information

    • Enter the required information , such as your name, address, phone number, and email address .
    • If you already have an account, you can log in and skip filling out your information.
  6. Choose a shipping method

    • Select your preferred shipping method.
    • Please also check the shipping cost and expected delivery date.
  7. Choose a payment method

    • Choose your preferred payment method, such as credit card, Apple Pay, or bank transfer.
  8. Check the order details and confirm the order

    • We will carry out a final check to ensure that the information you entered and your order are correct .
    • If there are no problems, click the "Confirm Order" button.
  9. Order Completed

    • Once your order is complete, you will receive a confirmation email.
    • We will also send you an email confirming shipment shortly, so please check it.

others

  • If you have any questions or concerns, please feel free to contact us.
  • If there is a problem with the product you receive, we will provide a refund or exchange.
  • The latest information is posted on our website and social media, so please check them out.

Enjoy your shopping at artgraph. !

よくあるご質問

ご注文前のお問い合わせ

製品の到着までかかる時間はどれくらいですか?

納期はポスターのみなら3営業日以内で出荷、額縁セットなら14営業日以内で出荷となります。
それ以外の製品は、製品によって7-14営業日以内をめどに出荷をさせていただいております。

同時に多数のご注文の場合、納期の後ろ倒しのご相談をさせていただく場合がございます。
詳細はお問い合わせください。
※額装セットの場合、10点以上~が目安となります。

作品のサイズや素材について詳しく知りたいのですが?

各作品ページに、サイズや素材に関する情報が記載されています。

ご不明な点がありましたら、お気軽にお問い合わせください。

返品・交換はできますか?

商品に不具合があった場合、またはご注文と異なる商品が届いた場合は、返品・交換を承ります。

商品到着後7日以内に、お問い合わせフォームよりご連絡ください。

お客様都合による返品・交換は、原則としてお受けできませんので、ご了承ください。

ご注文後のお問い合わせ

配送状況を確認したいのですが?

発送完了メールに記載されている追跡番号を使って、配送状況をご確認いただけます。

また、「お問い合わせフォーム」よりご連絡いただければ、配送状況をお調べいたします。

注文内容を変更したいのですが?

原則として、ご注文確定後の注文内容の変更は承っておりません。

ただし、製作前の場合に限り、可能な範囲で対応させていただきますので、お早めに「お問い合わせフォーム」よりご連絡ください。

届いた商品が頼んだものと違いました。

ご迷惑をおかけし申し訳ありません。

大変お手数ですが、お手元に届いた製品の写真を添付の上、「お問い合わせフォーム」よりご連絡ください。

速やかに交換または返金にて対応させていただきます。

届いた商品が破損していました。

ご迷惑をおかけし申し訳ありません。

商品到着時に破損が確認された場合は、大変お手数ですが、破損箇所の写真を添付の上、「お問い合わせフォーム」よりご連絡ください。

速やかに交換または返金にて対応させていただきます。

その他のご質問はお問い合わせよりお送りください。

お探しの答えがFAQにない場合は、下記のフォームにご記入の上、メールをお送りください。